Lúčim sa s čitateľmi, nakoľko nemôžem na Pravde písať pravdu

7. septembra 2022, pochybnosti, Nezaradené

Svoj prvý článok na blogu Pravdy som zverejnil v máji tohto roka. K dnešnému dňu sa počet mojich článkov vyšplhal na 6, ale na pochybnosti.blog.pravda.sk môžete vidieť len 4. Práve to, že zvyšné dva nemôžete vidieť a čítať je dôvodom prečo tu dnes končím. Nekončím s písaním (aj keď to by sa niekto potešil), budem v tom naďalej pokračovať.

Nemám to vôbec za zlé vedeniu Pravdy, chápem ich, boli pod externým nátlakom a preto moje dva posledné články museli vymazať. A nechcem vťahovať Pravdu do potenciálnych súdnych sporov, ktoré by určite prišli, nakoľko materiál, ku ktorému som sa dostal, je veľmi závažný.

Nie každému sa moje články páčili. Avšak s tými, ktorým áno, sa budem naďalej stretávať na mojej súkromnej platforme https://defendingthetruth.io . A veru sa čitatelia majú na čo tešiť, budem brániť pravdu naďalej aj mimo Pravdy.

David Friček

Telegram kanál: https://t.me/defending_the_truth